Thursday, December 22, 2011

Peekaboo Peekabooo booo..


Peekabooo...auuummmm.....cakk!!!!
heee...ari ni ank tunjuk kan beberapa hasil karya terbaru...
hasil yang tak seberapa...urgh....damn...bile nak maju..aisy2...risau...


haaa....ni baru siap ari ni..ayak terjun..2 hari gak buat ni..
aku guna watercolour n postercolour..
busan2 ni lah jadik nye...haha..

ni tajuk dia:lady in colours..
media:watercolour..
ni sekejap je buat...20 minit dah siap..


yg ni kan..yg ni kan..emm..
dah rosak....waaaa..sedih.
terpijak cat akrilik hitam...pastu...pastu...
air tertumpah..pastu..pastu..
rosak dah...hurm...xdpt nak selamatkan..nsb bek gmbar ada..
hurmmm..

urmm...setakat ni..ni..jelah yg dapat buat...heee...lain kali buat lagi...
ni sume demi kebaikan aku gak...
kena berlatih bnyak2..sbb aku xhebat mcm kawan2 aku..
dorg nye karya sume gempak2 kot..
kagum ngan dorg...serius hebat....
hopefully dpt berdiri sama taraf dengan diorang satu hari nanti...
emm..k lah nak tido..mama btau td..nak soh aku drive ke kl....abg skt.
hurm..tgok lah mcmane nanti...mcm xjadik pi je....
pagoh banjir....risau nak lalu sane nanti..aisy..
k ..slmt mlm sume..(n_n)..



No comments:

Post a Comment

Followers