Friday, December 23, 2011

COMELNYE


heee...ari ni kan..ari ni kan...emm...senyum memanjang je...hee...
sbb ari ni awek ni call mama sy...haha. dia ckp nk pi mkn sate!!!..comel x??comel kan2...
nama dia Danea...dia sgt comel...dia ni merupakan anak kepada pakcik aku...
aku panggil pakcik aku ayang...haha..mcm pgl awek pulak..tp tu lah kebenarannya...
hari ni besday Danea yg ke 6.....dia dah 6 tahun!!yay!!hee....sori ye abg li xdpt nk datang umah...
Danea ni sgt pandai..dia ckp english je..hehe..dia xpandai ckp melayu..hik2..kalo nak ikot kan dlm family aku..anak2 sedara aku ke..yg kecik2 sume ckp english..diorang xpaham bm..padahal mak bapak dorg xajar pon english..aja sikit2 je..ni sume pengaruh tv ni..aisy...Danea ni ada 2 org adik...yg sgt2 comel!!!
hahaha...ni lah Haikal...sgt2 comel...dia dah 3 tahun xsalah..
suara dia sgt2 lah kecik...english memanjang..haha..
tp bile sebut huruf R xpandai....ade ke dia pi sebut Angry Bird tu Angli Bid....puas dok ulang bnyak kali...heee..serius comel....dtg2 umah je mesti dok lari2....pastu kacau abg li dia...nak tgok sting glay lah @sting ray...wabbit lah.@rabbit..flog lah...@frog..aisy...ade sekali tu..dia tnya mama aku...cik tik what is that inside the cage?is that a snake??mama aku dengan terkejutnye menjawab "where? i dont see it..pastu ayah dia pi tengok kat cage tu...ayah dia jawab...tu bulu ayam lah!!!then dia pon ckp kat mama aku...cik tik...that is not a snake..that is a feather..there is no snake there...snake is in the mini zoo!!!!or in the jungle!!!waaaahh..sgt pandai budak ni....
and this one is the little one...sgt sumbong..heehe...sbb dia xbiase lg....
tp bile time2 nak balik umah dia je baru dia nak baik ngan sume org..heee
comel je..nama dia Suria...pgl dia Su Ya..@Yaya..haha...
comel sgt.....ade sekali tu...dia boleh pulak ikot aku..tengah jalan nk masok bilik ..
boleh dia ekor kat belakang...baik punye.pastu gelak sendiri..heehee.comel2..


ni lah budak bertiga ni....comel2!!mcm mak bapak dorg..xde pulak gambar mak bapak dorg...heee
sori ayang ngan mak yang..sbb amek gambar ni...heee..comel sgt!!
ni ape kes ni??owh ngah solat upenye...haikal2....(n_n)....


akak cantik lah!!!!

 yaya sdg membaca buku lah!!!mcm org tua dah gaya nye...heehe..
Yaya ngah hepi!!!susah nk tgok budak kecik ni hepi....

waaaaa...serius rindu budak2 kecik ni..sbb dorg sgt rapat ngan ktorang punye family..
mmg rindu sgt...waaa.....
k lah..nak tidoq....slmat malam......

p/s: maaf ye kepada ibu bapa mereka...pinjam gambar sat...haha....

No comments:

Post a Comment

Followers